Hos SunCharter er vi meget opmærksomme på at levere god service hele vejen rundt. Vores dygtige rejseledere på destinationerne er med til at sørge for at alt er perfekt i forhold til din ferie. De vil gennem hele dit ophold være yderst tilgængelige og skulle en situation opstå, hvor du ønsker at informere om en mangel på din ferie, er det vigtigt, at du kontakter vores rejseledere med det samme.
Vi ønsker at løse alle situationer hurtigst muligt, så ferien kan leve op til det høje kvalitetsprodukt, vi er kendt for at levere.
Det er vigtigt, at du kontrollerer, at dit rejsebevis er korrekt straks efter bestilling af din rejse. Hvis der er en fejl, så kontakt en af SunCharters rejsekonsulenter hurtigst muligt, så fejlen kan blive rettet. Dette gøres på telefon 70 345 097, via hjemmesidens chatfunktion eller på e-mail info@suncharter.dk. Når du betaler depositum og/eller den fulde pris, ved mindre end 60 dage til afrejse, bekræfter du at have accepteret de på rejsebeviset angivne informationer.
Vores dygtige rejseledere på destinationerne er med til at sørge for, at alt er perfekt i forhold til din ferie. De vil igennem hele dit ophold være yderst tilgængelige. Skulle en situation opstå, hvor du oplever en mangel på din ferie, anbefales det, at du straks kontakter vores rejseledere. Vi ønsker at løse alle situationer hurtigst muligt, så ferien med SunCharter kan leve op til det høje kvalitetsniveau, vi er kendt for at levere.
Skulle det ske, at en løsning ikke er fundet på destinationen i samarbejde med SunCharters rejseledere, kan vores serviceafdeling kontaktes på kundeservice@suncharter.dk. Reklamationer skal være SunCharter i hænde senest 4 uger efter hjemkomst fra ferien. Henvendelser derefter besvares ikke. Der kan forekomme en behandlingstid på op til 4 uger. Anfør venligst rejsens bookingnummer.
Har du indgået en aftale med rejselederne om en tilfredsstillende løsning på destinationen, betragter SunCharter sagen som løst, og yderligere kompensation er ikke mulig.
Vi gør opmærksom på, at der ikke modtages reklamationer på uspecificerede rejser.
Der modtages ej heller reklamationer på det grundlag, at andre har fået bedre værelser, eller at andre har betalt en anden pris for samme rejse.
Såfremt der ved en reklamation ikke opnås enighed, kan sagen indsendes til Pakkerejse-Ankenævnet for en uvildig rådgivning.
Pakkerejse-Ankenævnet
Røjelskær 11, 3. sal
2840 Holte
Tlf. 4546110
www.pakkerejseankenaevnet.dk
Der kan hos Pakkerejse-Ankenævnet forekomme en behandlingstid på op til 6 måneder.
Hvis der er ikke opnås enighed ved en reklamation, hvor der kun er tale om rene flybilletter, henvises til Forbrugerklagenævnet. Læs mere her
Har du købt en sammensat pakkerejse hos os (fly + indkvartering), og skulle du mod forventning opleve en flyforsinkelse på udrejsen til rejsemålet, vil du have krav på kompensation ud fra den ferietid du har mistet jævnfør pakkerejseloven. Som flypassager, kan du udover ”Lov om Pakkerejser”, også have krav på kompensation og/eller refusion i henhold til flypassagerers rettigheder under EU-forordning 261.
Din rejse er omfattet af EU-forordning 261, såfremt:
Vi må som rejsebureau ikke håndtere henvendelser angående EU-forordning 261. Du skal søge om kompensation og/eller refusion efter EU-forordning 261 direkte til flyselskabet.
Vi gør opmærksom på, at du først kan søge om dette, når du er ankommet på rejsemålet, samt længden på og årsagen til forsinkelsen er kendt. Flyselskabet har ret til at fratrække den eventuelle kompensation, som du har modtaget fra os, i forbindelse med flyforsinkelsen.
Du kan læse mere om EU-forordning 261 og dine rettigheder her: www.flypassager.dk
Direkte henvendelse til flyselskabet:
Airseven: Se mere her
Forside
Søg rejse
Afbudsrejser
Kontakt
Bestil tilbud