Luk besked

Aktuel information om coronavirus

Læs mere hér

Glemte sager

SunCharter er naturligvis behjælpelig med eftersøgning af glemte sager. Dog skal gæsten selv kontakte flyselskabet, såfremt gæsten har glemt noget på flyet. Efterlysning af glemte sager på rejsemålet skal ske omgående efter hjemkomst. SunCharter er dog uden ansvar, hvis glemte sager bortkommer på rejsemålet, og det er ligeledes ikke SunCharters ansvar, hvis disse sager forsvinder undervejs til Danmark. Dette gælder også såfremt hotellet/rejselederen bekræfter at have fundet den glemte genstand og denne senere, i vores eller hotellets varetægt, skulle bortkomme.

SunCharter påtager sig ikke at undersøge mulighederne for at transportere glemte effekter hjem med alternative flyruter.

SunCharter er nødt til at følge sikkerhedsreglerne og har derfor ikke tilladelse til at eftersende glemte mobiltelefoner, computere og andre elektroniske genstande samt cremer og andet flydende. Det er kun muligt at sende beklædningsdele og dokumenter. Ved sæsonafslutning er det ikke muligt at få tilsendt glemte sager fra destinationen.

Ved forsendelse af en glemt genstand, opkræves et forsendelsesgebyr på minimum kr. 300.