Kundeservice

God service hele vejen rundt

Hos SunCharter er vi meget opmærksomme på, at levere god service hele vejen rundt. Vores dygtige rejseledere på destinationerne er med til, at sørge for alt er perfekt i forhold til din ferie. De vil igennem hele dit ophold være yderst tilgængelige. Skulle en situation opstå hvor du ønsker, at informere om en mangel på din ferie er det vigtigt, at du kontakter vores rejseledere med det samme. Vi ønsker at løse alle situationer hurtigst muligt så ferien med SunCharter kan leve op til det høje kvalitetsprodukt vi er kendt for at levere. Vi gør opmærksom på, at vi ikke godtager reklamationer efter hjemrejse, hvis ikke vores rejseledere straks har været informeret, involveret og har haft muligheden for at rette op på manglen. SunCharter forbeholder sig retten til at afvise reklamationer modtaget mere end 28 dage efter hjemkomst. Alt henvendelse til kundeserviceafdelingen skal forekomme skrifteligt enten ved fremsendelse af brev eller mail. Kundeserviceafdelingen kan kontaktes på følgende mail: kundeservice@suncharter.dk der må forventes en svartid op til 21 hverdage.

Valgt finansiering:

Skift finansieringstype